Admitere Materat - UBB Cluj-Napoca - Managementul Securității în Societatea Contemporană

Corneliu Dobriţoiu – 20.000 de lei prejudiciul din dosarul Caselor de la MApN?

Fostul ministru al Apărării, Corneliu Dobriţoiu a depus la CEC Bank aproximativ 20.000 de lei, sumă ce a fost indisponibilizată de procurorii militari de la DNA, în ancheta privind modul de dobândire a unor locuinţe de serviciu de la MApN.
Deoarece în cazul lui Dobrioţoiu nu s-a putut pune sechestru pe imobil – pentru că imobilul a fost vândut – fostul ministru a depus la o unitate bancară suma menţionată anterior, potrivit MEDIAFAX.

Potrivit unor surse judiciare, fostul ministru Corneliu Dobriţoiu a contestat la DNA decizia de începere a urmăririi penale în cazul său, pentru modul în care a dobândit  locuinţa de serviciu de la Ministerul Apărării.

Contestaţia a fost respinsă de procurorul de la Secţia militară a DNA care se ocupă de acest dosar.

Ancheta în cazul dobândirii ilegale a locuinţelor de serviciu de la MApN continuă.

 

 

Sursa: MEDIAFAX

 

Etichete: ,


Redactia nu-şi asumă responsabilitatea asupra conţinutului comentariilor cititorilor. În situaţia în care acestea conţin un limbaj necivilizat ne rezervăm dreptul de a le opri de la publicare. De asemnea invităm comentatorii să se refere strict la subiectul aflat în dezbatere şi să nu aducă atingere demnităţii altor persoane. Vă invităm pe toţi la o dezbatere civilizată, argumentată bazată pe respect.

25 Responses to “Corneliu Dobriţoiu – 20.000 de lei prejudiciul din dosarul Caselor de la MApN?”

  1. dodo says:

    un cacanar…,papagal vopsit,bretonatul,toate i se potrivesc de minune,dar mai sigur este un ametit ,dar si ala mediocru !pe unde a trecut,a incurcat borcanele !

  2. gheo says:

    Ce gluma buna !, … prejudiciu “bretonatului” de … 20 000 lei … , ce gluma proasta, cati prosti inghit asta ?.

  3. De La Logistica says:

    Cand imi exprimam indoielile cu privire la calitatile de militar ale acestui individ , multi pupincuristi , lachei de serviciu ( poate si azi !) mi-au sarit in cap ca “nu ma pricep la a defini calitatile unui militar “. Bine , nu ma pricep , dar eticheta de general borfas este o emblema pentru tagma militarilor ? Ce spuneti domnilor pupincuristi ?.
    Caracterul marsav al acestui individ este intarit de actiunile pornite impotriva pensionarilor militari cu pensii micsorate in urma recalcularii si carora , printr-o manevra pur legala , fostul ministru , dl. general Oprea , le-a adus o recuperare a pierderilor prin acel legal ordin MS132/2010. Dar ce folos ? Acum , urmare a urii acestui profitor politic , pensionarii militari trebuie sa inapoieze mica recuperare . Oare este fericit generalul plin de calitati militare ?

  4. indisciplinatu says:

    “Manevra” nu are cum sa fie legala…”manevra” e “manevra”.:))

  5. eu says:

    Le-a redus la ordinul lui ELM – un excrement de militar si el. Au crezut ca reinventeaza apa calda si toti cei care n-au pupat ghiulul dogarului vor fi executati. Din pacate, unii inca sunt vii, iar dogarele ii baga si mai tare in rahat. Cu un singur scop – sa-si vada iar cumulul aprobat. In rest ?! Cotizati, baieti, cotizati…

  6. Bailes Felix says:

    BRETONATU…AISM..1991-1993…a terminat-o avand gradul de maior!!!.Brusc,a fost numit in structurile de …fosti..CEISTI (denumirea noua=..PSM..),si una doua…sapte noua..-calusarii oltenesti…= mare general..si secretar de stat la ministerul apararii?!!!Dar ,case frauduloase nu si-au tras doar cei din listele de …pe aici..,in toata tara …au fost mii de manevre…mai ales cu paraii pe chirii..?!!!
    Si fiindca nu a incaput la listele PSD-ului,a fript-o repede la LIBERALI…acolo erau locuri..(pai daca o fi avut radacina liberala…sigur nu ajungea nici sa pupe gardul Regimentului),doar stim cu toti care am trecut prin sistemul militar ce trieri si munca de dosare ne faceau baietii cu ochi albastri.

  7. Bailes Felix says:

    Stimati colegi,in special ofiteri cu grade mici din perioada 1990-2005…,cred ca nu ati uitat ce duri erau (cei de pe listele cu casele de pe aici luate fraudulos+puscariasul CIOFLINA),cand apareau pe la unitatile militare in controale sau la alarme,…ce frecusuri luam pt.lipsa unui chibrit de la felinar,sau ca felinarul nu era sters..,apoi ne vorbeau de moralitate,corectitudine…etc .Si ce frica bagau in noi apoi comandantii,parca ar fi fost in control DUMNEZEU…SAU pai cand cadea unul IMPARATUL…ERA tristete,,,trebuia ca unitatea sa bage camioane de lemne la vila sa de …la fel ca si a lui Cioflina…?

  8. adica cum, suma indisponibilizata ? says:

    Generalul SARLATAN dobritoiu, spun sarlatan pentru ca nu vreau sa-l jignesc spunandu-i escroc, dobandeste locuinta in centru civic, in imprejurarile cunoscute, il cumpara fraudulos cu 20-25 mii de euro, il vinde cu 300-400 mii euro, inainte de criza. Astazi vine dom procuror militar de la DNA, spune ca nu mai are pe ce sa puna sechestru si stabileste o suma indisponibilizata( ???????) de pana la 20 mii lei. Asta da justitie???. Si mai revoltator este ca nu este singurul sarlatan. Multi dintre ei le-au vandut cu sute de mii de euro si au construit vile in zone limitrofe Bucurestiului (Snagov, Rosu etc.etc.), dar si in provincie. Nu asteptati sa se faca dreptate, pentru ca nici azi, nici maine si poate niciodata nu are cine !!!!.

  9. karadeniz says:

    Dacă această „manevră pur legală” era cu adevărat legală ar fi trebuit aplicată tuturor pensionarilor militari nu doar celor cu pensii micşorate prin revizuire şi celor înscrişi în UNPR iar Dobriţoiu şi auditul nu ar fi avut nici un temei „legal” să anuleze aceste sporuri. Manevra lui Oprea afost aceea de a pune CMZ Bucureşti să elibereze alte adeverinţe de venit în care să fie schimbate condiţiile de muncă pentru diferite perioade. Auditul a verificat dacă aceste schimbări sunt operate în anexele 3 din memoriile personale, fişele cu locurile de muncă. Cum nu erau trecute aceste schimbări, pe care cei de la CMJ-uri nu aveau cum să le introducă deoarece în HGS 1019 şi MS 132 se specifică clar că noua anexă 1 la HG1294 se aplică doar militarilor în activitate la data de 01.01.2011, este normal ca aceste schimbări de încadrare a condiţiilor de muncă să fie anulate. Cum noile decizii de revizuire cu revenirea la grupele de muncă iniţiale s-au transmis pensionarilor la peste un un de la acordarea lor, conform OG 121/1998 privind răspunderea materială a militarilor, art. 24, alin. 2, răspunderea materială se va stabili în sarcina celor din vina cărora s-a produs paguba. Acesta este şi motivul pentru care la art. 2 din proiectul de lege aflat în dezbatere la camera deputaţilor se prevede că aceste sume nu se recuperează.

  10. PENSIONARUL MILITARO-CIVIL says:

    Indemnizatia de comanda (de conducere) a fost instituita prin HCM 1963/1969 .
    Nicolae Ceausescu “a preluat” conducerea PMR (viitorul PCR) si apoi si a RPR (viitoarea RSR) in martie 1965 . Deci “a indraznit sa inventeze asa ceva in armata” . Oare de ce ???

  11. marian says:

    Corect. Asa a fost si inainte de ei, si dupa ei, si in prezent, si in viitor…asta atat timp cat in loc de generali avem si vom avea maimutoi paranoici. Cei care au avut cu adevarat stofa de general au fost trecuti in rezerva repede. Astialaltii ?! Doar niste scursuri, niste jalnice imitatii…

  12. coopernick says:

    1.In legatura cu aplicarea HGS. Din punct de vedere al unor avocati consultati, data intrarii in vigoare a anexei nu presupune si ca aplicarea se face doar pentru cei iesiti la pensie dupa acea data. Adica nu se specifica nicaieri in textul HGS ca se aplica doar pensionarilor dupa acea data ci ca intra in vigoare la acea data (prevedere corecta llegislativ altfel s-ar fi asteptat, daca nu se prevede data, la publicarea in Monitorul Oficial). Ca in multe alte cazuri, legea se interpreteaza functie de interese. Motivul pt care se considera ca HGS este aplicabila tuturor este ca anexa schimba o alta anexa si nu intregul document iar in practica legislativa a muncii nu pot exista conditii diferite pentru pensionari functie de data modificarii partiale a unui act. Din punct de vedere moral si eu cred ca o pozitie din statul de plata sau de organizare nu poate avea efecte de conditii normale pana la o data anume si de conditii speciale dupa acea data. Eu cred ca se va aplica integral in viitor, pentru toti pensionarii, si asta in baza unei decizii a CCR. Trebuie doar ca CCR sa fie sesizata de un organism cu personalitate juridica. De ce nu se face nimic pana acum? Probabil pentru a nu se tulbura apele si pentru a nu se impune bugetului un efort in plus. Ma indoiesc ca aplicarea HGS, nu doar celor cu pensii scazute ci in prima instanta celor cu pensii scazute (un alt unghi de vedere) a fost facuta fara avizul departamentului juridic din minister, acelasi care a si introdus in folosul propriu, integrarea activitatii magistratilor militari la alte conditii.
    2.In legatura cu afirmatia dvs referitoare la reverificarea dosarelor de pensie pe L164. Eu inteleg de aici ca, in cazul in care s-au facut greseli in anexa 3, in plus sau in minus (mai ales in minus, si ma refer la incadrarea in CD, CS si AC, asa cum multi dintre noi au constatat abia cand au vazut tabelul cu modul de calcul) aceste greseli se remediaza. Cum? Se refac dosarele la esalonul emitent? Sau la CSP? Se introduce in sistem, ca istoric, acel cuantum corectat? Iar in cazul in care L121/L164 trece de CD in varianta adoptata de Senat, revenirea la cunatumul cel mai favorabil din L164, poate presupune un cuantum mai mic sau mai mare decat cel pe care il stim?

  13. karadeniz says:

    Trebuie să plecăm de la scopul pentru care a fost emisă această HG.
    Apariţia legii 119, concepută ca o măsură de austeritate pentru a diminua pensiile „nesimţite” ale militarilor, cei care după apariţia legii 19/2000, a sistemului public de pensii, erau singurii beneficiari, încă de pe vreme lui Cuza, ai unei legi separate a pensiilor, dar şi a altor categorii sociale, care ulterior au ieşit de sub umbrela legii 19 şi şi-au conceput nişte legi speciale, poliţiştii, magistraţii, curtea de conturi, diplomaţii, grefierii, aviaţia civilă. A fost nevoie de această lege, pentru că dacă iar fi introdus pe militari şi reintrodus pe ceilalţi direct în legea 19 sau peste 6 luni în legea 263 privind sistemul unitar de pensii, urmaşa legii19, ar fi trebuit să le aplice acestora principiul cunatumului cel mai avantajos prevăzut de cele două legi. Ori prin eludarea de la acest principiu Boc/Şeitan mizau pe o economie la buget de vre-o 300-400 milioane de lei. Dar aici au intervenit două elemente. Primul, magistraţii, cei care nu dau socoteală nici lui Dumnezeu, s-au eschivat de la oferta legii 119 şi după ei cei asimilaţi lor consilierii curţii de conturi de conturi. Doi, de teama unei riposte sociale greu de contracarat a celor peste 160 de mii de pensionari militari, la acel moment, a fost lăst Oprea, colegul de coaliţie al PDL, să îndulcească această lege, doar pentru militari. Iar acesta, ca orice intendent care ştie valoare scăzămintelor şi cât surplus aduce diminuarea din neatenţie a raţiei de salam şi caşcaval cu un gram pe zi, a purces la treabă cu gândul la zecile de mii de pensionari recunoscători ce se vor înrola sub drapelul UNPR.
    Aşa se face că stagiu de cotizare din legea 119, de 25 de ani, cum ar fi fost normal comparativ cu militarii ce se vor pensiona la 60 de ani ori civilii la 65, a fost redus, sub pretextul de nu ai afecta prea mult pe disponibilizaţii ordonanţei 7, la 20 de ani. Exista şi soluţia unui stagiu variabil funcţie de condiţiile de muncă aşa cum prevedea legea 19 şi prevede legea 263, dar asta ar fi însemnat prea multă muncă pentru oamenii doamnei Lupu şi ar fi dublat rândul celor cu pensii diminuate, implicit a viitorilor membri UNPR. Rezolvând acestă problemă a trebuit să îi rezolve şi pe activi, cărora măsurile de austeritate a lui Boc de diminuare a soldelor cu 25% şi limitarea sporurilor la maxim 30% din solda de funcţie precum şi creşterea stagiului de cotizare la 30 de ani le cam jumulea viitoarele pensii pe legea 263 la condiţii similare cu cei de pe legea 119.

  14. karadeniz says:

    Aşa că a conceput acest HGS 1019 prin care pentru tot personalul din armată şi celelalte structuri de apărare dispărea termenul de condiţii normale adică toţi săltau cu o treaptă în grupele de muncă. Boc şi cei de la finanţe au pus doar o singură condiţie să se aplice doar celor în activitate care se vor pensiona ulterior, pe legea 263 mutând efortul bugetar pe viitor. Oprea a conceput acest HG ca pe o înlocuire a anexei 1 de la HG 1294 lăsând deschisă posibillitatea aplicării ulterioare şi celorlaţi pensionari militari. Când, în urma revizuirii, a constatat că numărul celor cu pensii diminuate ajunge la aproape 30% a încercat să-i forţeze mâna lui Boc dar acesta disperat că economiile preconizate de legea 119 s-au transformat într-un efort bugetar de aproape un miliard de euro la care se va mai adăuga povarea pensiilor pentru stagiile ulterioare a refuzat categoric un alt efort de vreo 500 de milionae lei. Mergînd pe ideea că PDL va câştiga alegerile şi UNPR prin sprijinul pensionarilor militari va intra în parlament şi că va impune ultarioa aplicarea acestui HG, Oprea măreşte ilegal la parte din pensionari grupele de muncă, reducând la aproape jumatate numărul celor ce au pierdut prin revizuire. Face acest lucru cu sprijinul unor oameni din CMZ Bucurşti care emite în locul CMJ-urilor, singurele abilitate să facă acest lucru având memoriile personale ale pensionarilor, alte adeverinţe de venit cu încadrarea în grupe de muncă schimbată dar nu o fac nici măcar cum prevede anexa 1 a HGS 1019 ci la plesneală aşa că apar oameni care din condiţii normale dtrec direct la alte condiţii.
    Revenind le cel afirmate de dumneavoastră, noi nu ştim conţinutul exact al HGS 1019 fiinnd secretă şi nici nu-l putem invoca în instanţe. Ce a apărut pe internet sunt nişte copii ale MS 132 unde este este specificat doar acel „Ordinul se aplică de la data intrării în vigoare a HGS1019/2010. Se pare ,după cum zic cei care au văzut această
    HG că este specificat că aplicarea acestei anexe se face doar celor in activitate la data intrării în vigoare a acesteia. Să nu uitam că nici anexa 1 din HG 1294 nu s-a aplicat iniţial celor pensionaţi anterior ci după ceva vreme, la celelate structuri din apărare prin instanţă iar la MApN prin legea 90/2007 şi legea 14/2008. Din păcate modificarile acestea nu s+au făcut pe textul HG 1294 ci pe cel al legii 164, abrogată de legea 119.
    Pe aici dar şi pe alte bloguri pe care le frecvantaţi au fost cu ceva timp în urmă nişte discuţii interesante privind legalitatea aplicării HGS 1019 şi celor pensionaţi anterior.
    Referitor la CCR deocamdată s-a făcut un prim pas la curtea de apel Cluj unde În dosarul 2490/117/2012, aceasta a dispus, pe 14.05.2013, suspendarea judecății și sesizarea Secției de contencios administrativ a aceleiași instanțe în vederea soluționării excepției de nelegalitate a clasificării H.G. nr. S1019/2010 și Ordinului MS132/2010.
    Problema este că şi în situaţia în care CCR ar decide în favoarea noastră guvernul are posibilitatea anulării acestei HG. Referitor la moralitate es nu face parte din ţinuta obligatorie a politicienilor şi decidenţilor noştri.
    Cu privire la punctul 2, modificările în grupele de muncă se fac pe baza documentelor doveditoare de către cei care au în păstrare memporiile personale şi care după operarea midificărilor întocmesc alte adeverinţe de venit pe care le trimit la CPS. Acestea pe baza adeverinţelor emit o nouă decizie de revizuire, dar aceasta se face conform OuG1, fără a se mai reface calculul conform legii 164 aceasta fiind abrogată.
    Referitor la proiectul de lege L121/L164 aflat la CD, conform textului de la acest moment se revine la cuantumul din decembrie 2010, chiar dacă ulterior acel cuantum a fost mărit concomintent cu recalcularea, în cazul celor cărora sporurile pentru grupele de muncă conform HG 1294, prevăzute a li se aplica şi lor de legea 90/2007, nu li s-au acordat pînă la 31.12.2010, ori pe timpul revizuirii, când din datele de pe adeverinţele de venit ori buletinele de calcul sau din documentele solicitate la arhive ori unităţile de care au aparţinut s-au constatat încadrări greşite în grupele de muncă. Toate aceste corecturi, în plus, la solicitările celor în cauză sau din oficiu, şi în minus, la cele descoperite de casele de pensii şi audit, se consideră a fi făcute în baza legii 119 şi OuG 1 deci nu sunt luate în calcul. Din păcate cei care se ocupă propuneri de amendamente la acest proiect nu au luat în seamă această chestie deşi ea a fost sesizată.

  15. coopernick says:

    multumesc

  16. gheo says:

    Atunci, sa nu uitam ca si … “celebrul ordin 50″ – norma de hrana, a fost introdusa tot de … comunisti !!!, si a fost un lucru bun !, ca multe altele din tara asta, care din pacate … nu mai sunt !, nu are importanta “regimul” sub care au fost realizate “lucrurile” ci faptul ca au “fost”, ca oamenii aveau locuri de munca si “oarecare stabilitate”, … astazi din pacate … totul se “demoleaza, vinde sau fura”, si … cu ce ne incalzeste “la propriu” … “capitalismul” in afara “libertatii de miscare” ?, care, a transformat romanii “in mercenari ai muncii pe meleaguri straine” !!!.

  17. alex says:

    Ce spunea dobritoiu pensionarilor la Timisoara.”DA HGS 1019 se aplica pentru toti ”
    Pe urma indemnat de oportunistul Dogaru au strigat ca HGS 1019 este aplicat fraudulos fapt ce a dus in urma auditului initiat de cei doi la un nou dezastru in rindul pensiilor darîmîn din temelii tot ce reparase cit de cit Oprea. Pe Oprea il acuzat de tot felul de fapte penale pentru ca acum in ideea de a-si realiza propriile scopuri ii pupa poala atit pricina cit si Dogaru. Au descoperit peste noapte ca de fapt Oprea de fapt salvase ce s-a putut salva si ca ei in loc sa colaboreze si sa duca mai departe salvarea si pentru ceilalti au darimat totul in asa fel ca la sfirsitul revizuirii situatia sa fie cea preconizata si dorita de Boc . Acum lupta cu disperare si amenintari ridicole sa treaca L 164/2013,mai mult o porcarie .
    Sa mai ai incredere in niste hahalere incontiente ca acestea care-si urmaresc doar propriile scopuri- in primul rind cumulul si impinsi de la spate de nemultumirile sindicalistilor cuantumul din 2010.

  18. karadeniz says:

    Ceea ce afirma Dobriţoiu spun şi juriştii despre această HG, care înlocuieşte doar anexa 1 la HG1294.
    Numai că această HG prevede că se aplică doar celor pensionaţi după apariţia ei şi aşa sunt concepute şi normele de aplicare respectiv MS 132. Pentru a se aplica şi celorlalţi ar trebui fie acţionat în justiţie, cum au făcut poliţiştii şi alte categorii de militari, alţii decât cei din MApN, în cazul HG1294, dar pentru acest lucru această HG trebuie desecretizată ( o acţiune în acest sens a început la Cluj unde în dosarul 2490/117/2012 curtea de apel a dispus, pe 14.05.2013, suspendarea judecății și sesizarea secției de contencios administrativ a aceleiași instanțe în vederea soluționării excepției de nelegalitate a clasificării H.G. nr. S1019/2010 și Ordinului MS132/2010) sau dată o lege care să prevadă aplicarea acestei prevederi şi celorlalţi, aşa cum s-au dat, doar pentru cei din MApN Legea 90/2007 şi legea 14/2008. Dar chiar şi în acest caz această anexă s-ar aplica doar celor pensionaţi după 1 aprilie 2001.
    Cât despre Oprea el e SALVTORUL multor chestii, inclusiv a sutelor de potentaţi ai vremii care jinduiau după gradul de colonel, ei fiind doar cel mult soldaţi, de sutele de absolvenţi ai unor facultăţi de debara făcuţi peste noapte locotenenţi fără o oră de şcoală militară, a doctoratelor luate peste noapte şi a multor alte chestii pentru care sper că va răspunde cu zeghea de rigoare într-o zi.

  19. alex says:

    In mod sigur Gica Hagi nu a jinduit dupa gradul lui Oprea .Din bun simt si respect pentru munca acestui om ( iubit de toti romanii ) depusa in contul clubului Steaua puteau sa-i lase acel grad si asa onorific care pentru Hagi nu ar fi insemnat decit poate,poate, un semn de apreciere a muncii lui si a echilibrului pe care la mentinut in cadrul echipei. De multe ori oamenii mergeau la stadion sa-l vada pe Hagi si clubul cistiga bani frumosi. Ce merite deosebite au cei doi ca sa retraga un grad onorific acordat unui mare sportiv al Stelei recunoscut international. Dar si aici cei doi maistri & co de ceremonii si-au dat in petec fara sa judece in particular si nu la general.Din cite stiu Dukadam si Balint sunt absolventi de ATM. S-au gindit smecherii astia ca poate din respect ar merita un grad in plus . Niciodata , au fost ajutati de altii(vezi caz Dukadam) nu de armata. Dar de la ceri sa ceri judecata?.

  20. ion says:

    Si apoi mare brinza cu niste bgrade onorifice. La banii lor aiai de care vorbesti s-au chisat pe gradele lui Oprea iar unii pensionari de la armata nu-si puteau bea cafeua imbunatatita din cauza unor grade onorifice fara valoare efectiva. Vai di mini si di mini ce mare problema ati rezolvat. Acuma toti-s fericiti ca nu-i intrece smecherii in grad!!

  21. karadeniz says:

    Aceste grade onorifice sunt doar pentru militarii în retragere care nu mai pot fi mobilizaţi. Pentru ceilalţi nu mai sunt onorifice şi dacă Doamne fereşte se dă o mobilizare aceştia sunt încadraţi conform gradului deţinut. Acordarea acestor grade se face conform unor reglementări şi procedure, cu îndeplinirea anumitor condiţii nu aşa la întâmplare, iei plutonierul îl treci pe o listă şi îl face Oprea direct colonel ori Băsescu general, cum au fost cazuri. Dacă tot se merge pe onorifice ar trebui să se dea şi titluri onorifice de preşedinte de stat, de prim ministru, parlamentar, fotbalist, om de afaceri. Că tot nu costă nimic.

  22. ion says:

    Corectez; onorifice la pace si fara niciun profit. Iar grade onorifice cu livret militar stii ca nu exista. Chiar trebuia sa pun in ghilimele.
    S-au armata romana e plina de mosi Teaca. Hagi ramine Hagi cu sau fara gradele voastre. Voi ramineti cu pata. Ce-ar fi sa le ia gradele si cei de MAI similarilor.
    Chiar te faci ca nu pricepi, d-nule Karadeniz

  23. gheo says:

    Lasati-o “balta” cu … mobilizarea ca, nu va mai mobilizeaza nimeni “in vecii vecilor”, nici macar “vestitele concentrari cu sau fara scoatere din productie” pentru reacomodarea, adaptarea la noi “cerinte, strategii, situatii, tehnica … etc”, nu-si mai au locul “in strategiile nationale …”, apoi, nu stiu daca e rusinos sau nu … cata valoare are “unul sau altul …” e discutabil, am vazut cdt. de cp. caruia ii era frica sa semneze si “un stat de plata a soldei la trupa, il semna un locotenent sau subofiterul companiei, d-apoi altceva … nu semna in “ruptul capului” !, acum … vrea sa fie colonel !!!, discutati mai “incet” despre valori !.

  24. gigimarga says:

    Nu a promis tonta ca va prinde în bugetul pe 2013 banii necesari pentru revenirea pensiilor militare diminuate la nivelul din decembrie 2010? Dogaru a luat-o din zbor şi acum se face că plouă! După ce au furat iniţial din pensie o sumă foarte mare handicapaţii de PDL-işti a venit tonta şi a mai luat ceva aşa ca să ne învăţăm minte să mai credem în promisiuni! Ce este mai dureros este că iau numai de la cei care au pierdut faţă de decembrie 2010! Să auzim de bine!

  25. Balcifer says:

    .. va mai reparase Oprea …vati tras menestru si v-a rezolvat !