Admitere Materat - UBB Cluj-Napoca - Managementul Securității în Societatea Contemporană

Campanie de imagine a’ la Oprea

Folosirea site-ului oficial al Ministerului român al Apărării Naţionale de către ministrul în funcţie în scopul creşterii propriei popularităţi a devenit mai nou un fel de medicament folosit în exces. Nu că medicamentul ar putea vindeca boli ca infatuarea, oportunismul, ego-ul supradimensionat.

Ca urmare, e uşor a vedea că tot ce se întâmplă în Armată îl are în centru pe marele bărbat de stat Oprea.

Pleacă un pluton prin teatru de operaţii, Oprea zice, vine o echipă din teatru de operaţii Oprea zice, e o ceremonie funerară fotografiile sunt cu Oprea. Mai nou şi accidentele mortale sunt prilej de campanie de imagine.

N-am fi observat acest lucru dacă nu am fi urmărit înfriguraţi punctele de vedere pertinente ale ministrului legate de declaraţiile Preşedintelui privind neputinţa Armatei de a asigura securitatea spaţiului aerian al României începând din 2013. Era vorba doar de SECURITATEA NAŢIONALĂ?

Ne-ar fi interesat şi rezultatul participării ministrului la Summitul NATO de la Lisabona. E drept că a făcut pentru prima oară o ieşire la o reuniune NATO iar fotografii acreditaţi nu prea i-au remarcat ministeriala prezenţă în cele câteva sute de fotografii postate pe site-ul oficial al NATO.

Ore să nu aibă ministrul niciun punct de vedere legat de reuniunea istorică de la Lisabona?

Cât despre problemele sociale ale militarilor legate de noua lege unică de salarizare Oprea a uitat de mult. Cu pensionarii militari s-a spălat pe cap desfiinţându-i ca şi categorie, mai mult umilidu-i la cozile interminabile de la centrele militare unde Oprea i-a trimis să-şi cerşească adeverinţe pentru recalcularea pensiei.

Mai e de observat un lucru! Oare liderii militari şi politici, care participă la plecarea sau sosirea trupelor din teatrele de operaţii chiar nu au nimic de spus acestora. Sunt doar cititori de mesaje ministeriale?

InfoMondo Militar, 26 noiembrie 2010

Etichete:


Redactia nu-şi asumă responsabilitatea asupra conţinutului comentariilor cititorilor. În situaţia în care acestea conţin un limbaj necivilizat ne rezervăm dreptul de a le opri de la publicare. De asemnea invităm comentatorii să se refere strict la subiectul aflat în dezbatere şi să nu aducă atingere demnităţii altor persoane. Vă invităm pe toţi la o dezbatere civilizată, argumentată bazată pe respect.

2 Responses to “Campanie de imagine a’ la Oprea”

  1. Bure Bista says:

    Si ce ai vrea draga redactie sa-si faca Oprea imagine pe banii lui?

  2. O C VST says:

    O solutie la rezolvarea problemelor din tara ar fi si ce propune http://www.sgl.ro. ne invita sa luam atitudine.