Admitere Materat - UBB Cluj-Napoca - Managementul Securității în Societatea Contemporană

Funny portret by STOPS

by STOPS

by STOPS

Etichete:


Redactia nu-şi asumă responsabilitatea asupra conţinutului comentariilor cititorilor. În situaţia în care acestea conţin un limbaj necivilizat ne rezervăm dreptul de a le opri de la publicare. De asemnea invităm comentatorii să se refere strict la subiectul aflat în dezbatere şi să nu aducă atingere demnităţii altor persoane. Vă invităm pe toţi la o dezbatere civilizată, argumentată bazată pe respect.

12 Responses to “Funny portret by STOPS”

  1. sTOPs says:

    așa scrie SICRIE … văru Mărin …
    Se spune că domnul Oprea se afla în concediu în Palm Beach. De la aeroport la hotelul unde urma să fie cazat se deplasează cu taxiul. Când să coboare plăteşte şi lasă un bacşiş gras, în amintirea vremurilor când şi el primea “ bacşişuri” cu ajutorul cărora a ajuns general cu 4 stele. Taximatristul, un tip la 45 de ani i-a mulţumit într-o română cu uşor accent american dar a refuzat banii.
    -Mulţumesc domnule general Oprea nu e nevoie pentru dumneavoastră e gratis!
    -Dar de unde ştii româneşte, a întrebat Oprea
    -Păi ştiţi, sunt fost soldat roman, scos la pensie la 40 de ani, am emigrat şi m-am angajat taximetrist că altceva nu puteam face ca fost militar, nu aveam nici o calificare am fost mecanic conductor în misiuni prin Afganistan şi asta m-a ajutat să mă angajez şofer. Dacă nu aprobaţi şi votaţi dumneavoastră legea unitară a pensiilor, nu eram aici.
    Nici nu coboară bine din taxi şi se prezintă un tip, la 50 de ani îi ia bagajele şi i le cară până la recepţie. Oprea îi lasă şi lui un bacşiş gras şi spre uimirea lui şi acesta îi mulţumeşte în limba română şi refuză banii, mullţumindu-i că fără el nu se gândea să vină în America. Oprea îl întreabă şi pe el de unde îl cunoaşte şi de unde ştie limba română iar acesta îi spune că este un fost militar angajat, ieşit la pensie la 45 de ani, pentru că nu a avut BANI pentru şpagă să ajungă subofiţer, a emigrat în SUA unde nu s-a mai putut angaja decât portar la hotel pentru că toată viaţa făcuse pază în misiuni în Afganistan şi în cazarmă şi asta l-a ajutat la CV să se angajeze portar la hotel.
    După ce se cazează, domnul Oprea iese prin oraş şi la o tonetă vede un bărbat de 55 de ani vânzând Hot Dog. Cere unul, vrea să lase un bacşiş dar nu i se primesc banii şi i se mulţumeşte tot în română.
    – Dar tu de unde mă cunoşti întreabă Oprea, dar imediat răspunde tot el.: ştiu, şi tu eşti fost militar angajat ieşit la pensie ai emigrat în SUA…
    – Nu domnule Oprea, eu sunt încă activ, ies în iarnă la pensie, dar cum în ţară nu am unde să mă angajez, până să primesc pensia, că nu am nici o calificare, am dat ceva şpagă ca să vin aici în concediu, şi acuma mă antrenez pentru noua slujbă, şi îmi scot şi banii, făcând hot-dog. M-a ajutat la asta şi faptul că toată viaţa asta am făcut, am fost gratargiul unităţii, am făcut mici pentru vizitele şi controalele de la unitate. Acolo am văzut că americanilor le plac micii şi la grătar şi la conducere şi vreau să dezvolt un proiect aici. Dacă nu eraţi dumneavoastră, nu ajungeam aici. Dacă lucrurile merg bine nici nu mă mai întorc în ţară, aplic pentru pensie on line sau mai bine vă dau eu un ciubuc şi îmi semnaţi cererea acuma?

  2. Murphy says:

    Ba Stops, cred ca ai ramas asa de la ultima parasutare din -87 de la Buzau! Sanatate de la un fost coleg de CRANG !

  3. Murphy says:

    Rectific anul -67

  4. Murphy says:

    Mai rectific o data si de data asta definitiv! 76 si 77.

  5. sTOPs says:

    Te- am recunoscut … marinar scufundat prin aer pe lângă crângul 404 … Mă bucur de amintirea celor 3 legi ORIGINALE … MĂRFI … FFF.ACTUALE:
    * Când rectifici anul scufundării ca SKYDIVER, te definești adânc;
    ** Când re-rectifici … te re … adică te scufunzi de tot;
    ***Când ești resuscitat în zona de responsabilitate a MM, constați că acolo unde se termină armata începe marina …

  6. sTOPs says:

    Pornind de la năstrușnica SESIZARE METEO de Marin NEACȘU:
    “… un film care arăta efectele HAARP în România nu mai poate fi văzut, ar fi fost retras, sau şters, bănuiesc că de cei interesaţi să nu se ştie prea multe. De ce aş crede în vorbele şi informaţiile guvernanţilor şi presei aservite lor şi celor care le conduc din umbră, când spre exemplu în cazul cutremurelor din Izvoarele-Galaţi au dat vina pe ploile care căzuseră şi vezi doamne provocaseră cutremure -cea mai tâmpită explicaţie pe care o putea găsi cineva, ca şi când apa ar fi ajuns la 5000 m adâncime în fluvii puternice care să mişte faliile tectonice, dar au demis din funcţie pe inginerul Ştefan Marincea pentru că a fost singurul care a luat în calcul extragerea petrolului prin metoda fracturării hidraulice în zonă, de către Petrom OMV ca posibilitate a apariţiei cutremurelor. De ce aş avea încredere în ei?
    Cine îmi garantează mie că guvernele României, Parlamentarii, preşedinţii, urmăresc interesul naţional, când în 25 de ani am rămas fără industrie, fără Insula Şerpilor, fără flotă, fără aurul de sub Sarmisegetuza, fără aviaţie militară, fără industrie de apărare, fără armată, fără pământ, fără muzee, fără păduri, fără educaţie, fără spitale, fără doctori, fără medicamente, fără vaccinuri, fără copii, fără părinţi, fără cultură, fără locuri de muncă, fără locuri în cimitir, fără valori, fără istorie, fără eroi, fără pensii, fără salarii, şi -ce e mai rău – fără curaj, fără glas, fără mândrie, fără demnitate, fără reacţie? ”
    ROG REDACȚIA SĂ GĂSEASCĂ FILMUL *HAARP* RESPECTIV ȘI SĂ NE OFERE CONCLUZII PERTINENT-PROFESIONISTE !

  7. sTOPs says:

    CURÂND În cuiul cătării …CAUZELE APARȚIEI LACULUI SIUTGHIOL … pe traictul de zbor aprobat de RMATSA … !!!
    Aparatul de zbor era garat pe timpul nopţii la o unitate militară din Tuzla,
    aproape de aerodrom. Spre ea se îndrepta, conform purtătorilor de … vobe
    echipajul în ziua fatidică de 15 decembrie. Dar de ce au ales ruta pe deasupra
    lacului după ce au plecat de la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa ?!
    Elicopterele au motoarele sus langa rotor. Ajunse in apa si fara mijloace speciale de flotatie se rastoarna cu rotorul in jos, ceea ce dezorienteaza echipajul si ingreuneaza autosalvarea. Dar era normal sa nu aiba veste de salvare ? de regula, au sau nu parasute ? Nu puteau sari cei trei si sa ramana doar pilotul la mansa ?

  8. sTOPs says:

    @BĂ … MĂRFY
    Rectific limita armatei: AVIAȚIA

  9. sTOPs says:

    @BĂ … MĂRFY
    Rectific limita armatei: ***Când ești resuscitat în zona de responsabilitate a MM, constați că acolo unde se termină armata începe Marina / ȘI/SAU …AVIAȚIA … că tot dezordine.org e … DAR A DISPĂRUT ȘI O … DRONĂ PARTICULARĂ (vere Mărin i-a-o ca ipoteză, alături de cea cu haita de pescăruși handicapați … CIOCNIREA CU DRONA !)

  10. sTOPs says:

    IATĂ O ALTĂ CĂTARE BINE PRINSĂ … Alt accident, alte victime, aceleaşi cauze, aceiaşi vinovaţi
    19 decembrie 2014
    Scris de Marin Neacsu
    Întrebări la Radio Erevan:
    – Când va cadea Guvernul Ponta?
    – Când se va sui într-un elicopter …

    -De ce a renunţat Ponta la titlul de doctor?
    -Să nu îl angajeze la SMURD …

    Dumnezeu să îi odihnească pe membrii echipajului SMURD decedaţi pe lacul Sutghiol … CONTINARE —>> http://www.in-cuiul-catarii.info/2014/12/19/alt-accident-alte-victime-aceleasi-cauze-aceiasi-vinovati-8310

  11. sTOPs says:

    BĂ … MĂRFY
    AM ZIS “aviația = armata nemilitară” și am avut dreptate … ia uite ce scrie colegul tău PAPARAȚIU …
    *
    Ca pilotul comandor Petre Catuneanu s-a jucat efectiv cu elicopterul, practica des intalnita la Constanta. Mai pe sleau, ajuns deasupra luciului de apa de la Siutghiol, Catuneanu, cu 2000 de ore de experienta pe acel elicopter, a vrut sa ii amuze pe colegii de echipaj si, prin manevre pe care le mai incercase deja, facute prin balansarea elicopterului foarte aproape de luciul lacului, sa ridice apa si sa faca valuri spectaculoase, “cascadorie” impresionanta pe care, iar asta e un alt adevar trist, au mai incercat-o si altii in trecut. Au trecut atatea zile si nimeni nu s-a intrebat de ce, cu vizibilitate perfecta si cu aparat functional, oamenii aia au cazut in lac. Uite, de aia. In spatele lui Catuneanu, se afla Ginel Cracanel, cu mai putine ore de zbor, si pe care Catuneanu vroia sa il impresioneze.
    Surse foarte serioase din SMURD Constanta si ROMATSA m-au asigurat ca asta e purul adevar. Pe care nu o sa il vedeti niciodata rostit public, fiindca noi, astia, pulimea, trebuie sa credem ca ei sunt niste eroi si sa ramanem cu aceasta imagine.
    Eu refuz sa raman cu aceasta imagine, e treaba voastra, dragi cititori, daca va place sa trageti pe nas cocaina manipularii.
    Cred ca trebuie sa trecem la alt nivel de transparenta si, in calitate de cetateni ce contribuie cu cash la intretinerea acestui sistem de urgenta, sa cerem adevarul si eliminarea din sistem a celor ce l-au ascuns. Aura Ion nu avea ce sa caute in avionul pilotat de Adrian Iovan. Pilotul SMURD de la Constanta nu avea voie sa faca manevre de David Copperfield deasupra lacului. Stiti ce inseamna aceste doua realitati? Inseamna indisciplina crasa. Inseamna ca procedurile implementate de marele dumnezeu al medicinei de urgenta Raed Arafat nu sunt respectate, ba chiar sunt ignorate. Domnul Raed Arafat stie si el ce stiu si eu. Ca la Constanta a fost indisciplina. Ca oamenii sai nu i-au respectat regulamentul. Din pacate, una e indisciplina de a nu spala o ambulanta SMURD odata la 4 zile si alta e indisciplina care are ca si consecinta cosciuge.
    Cine e vinovat ca pilotii de la Constanta aveau obiceiul sa se “dea” cu elicopterul deasupra lacului ca sa impresioneze doamnele cu “valurile” create de elice? Se pare ca nimeni. E Craciunul, timingul a fost perfect, ni s-a bagat sub botic, intre doua sarmale si o palinca, raportul de expertiza, in ianuarie nu vom mai tine minte mai nimic din acest accident si “asta e, mergem inainte” – sloganul romanilor care considera ca minciuna sau abuzul au ajuns mestecabile si ingurgitabile, a romanilor ce stiu ca nu mai e cazul sa se revolte. *!!!